مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-29حوادث

قاتل مسلح فراری فیروزآباد دستگیر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 شهروند مرد 35 و 40 ساله در فراشبند و مجروح کردن 3 مامور انتظامی به سمت کوه ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی .

- فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 شهروند مرد 35 و 40 ساله در فراشبند و مجروح کردن 3 مامور انتظامی به سمت کوه ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم های زبده ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند کمتر از 48 ساعت در کو های اطراف شهرستان قیروکارزین دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن اشاره به اینکه وضعیت مزاجی مامورین مصدوم شده رضایتبخش می باشد گفت در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل مسلح فراری فیروزآباد دستگیر شد

قاتل مسلح فراری فیروزآباد دستگیر شد