مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-08سياسي

کارآفرینی که به عشق خدمت، به زادگاهش برگشت


حاج خدابخش خسروانی، مردی از تبار ایل بزرگ کرایی که 13 تیرماه سال 35 در روستای رستم آباد بخش خشت به دنیا آمد و به عشق خدمت در منطقه شروع به کارآفرینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خشت، دوران مدرسه را در بخش خشت سپری می کند و در سال 56 به استخدام امور مالیاتی بوشهر در می آید.

کارشناسی حسابداری از دانشگاه تهران دارد و در استان های بوشهر، فارس و تهران با مسئولیت های مختلف مدیریتی خدمت می کند و در نهایت، سال 86 بازنشسته می شود.

حاج خدابخش عشق و علاقه ویژه ای به نخلداری دارد ، وی می گوید در تمام این سال ها در کنار کار اداری از هر فرصتی برای سرکشی و رسیدگی به باغ نخیلاتش که حاصل دسترنج خود و مرحوم پدرش بوده، غافل نمانده است .

  علاقه حاج خدابخش به نخلداری و از همه مهمتر عشق به زادگاهش بخش خشت، باعث شد تا او عطای زندگی و سکونت در شهرهای بزرگ را به لقایش ببخشد و به فکر ایجاد یک کسب و کار جدید با هدف اشتغال زایی و رونق بازار خرما و رطب در این بخش باشد.

  حاج آقا خسروانی، بعد از ماه ها تلاش، موفق شد در سال 1401 یکی از بزرگترین واحدهای بسته بندی و نگهداری خرما و رطب در استان فارس را با حجم سه هزار تن محصول و سرمایه گذاری نزدیک به 350 میلیارد ریال راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که به عشق خدمت، به زادگاهش برگشت

کارآفرینی که به عشق خدمت، به زادگاهش برگشت