مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-21پزشكي

اقدامات کلان معاونت تحقیقات وزارت بهداشت برای حمایت از پژوهشگران جوان


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: جریان سازی و همتاپروری از مهم ترین سیاست های کلان این معاونت در دانشگاه های علوم پزشکی است.

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: جریان سازی و همتاپروری از مهم ترین سیاست های کلان این معاونت در دانشگاه های علوم پزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پناهی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به گذار جمعیتی و تغییرات اجتماعی- فرهنگی برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن نیازمند جریان سازی با رویکرد نخبه پروری هستیم که یکی از مصداق های بارز آن فارغ از هرگونه سوگیری لزوم تقویت روحیه همکاری و پژوهشگری با تمرکز بر ارزش افزایی نخبگان در جهت رفع موانع و ارائه راهکار است.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، در خصوص پیشرفت های قابل قبول در حوزه زیرساخت و تربیت نیروی انسانی در قالب آمار و ارقام گفت: از آنجایی که یکی از موارد مربوط به سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت در توزیع منابع مالی، نیروی انسانی و تجهیزات است، در این خصوص شاهد پیشرفت هایی از بدو انقلاب تاکنون بوده ایم؛ به طوری که همگام با تغییر هرم جمعیتی رشد 45.

5 درصدی حضور زنان در عرصه پزشکی تا سال 1402 محقق می شود و این نشانگر تغییر رویکرد سیاست های کلان به سمت ایجاد عدالت و برابری جنسیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کلان معاونت تحقیقات وزارت بهداشت برای حمایت از پژوهشگران جوان

اقدامات کلان معاونت تحقیقات وزارت بهداشت برای حمایت از پژوهشگران جوان