مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-13سياسي

امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است


امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و همه بدانند به فضل الهی و استقامت مردم فلسطین، در چند سال آینده، کشوری به نام اسراییل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

- ایسنا/قم امام جمعه قم، گفت: امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و همه بدانند به فضل الهی و استقامت مردم فلسطین، در چند سال آینده، کشوری به نام اسراییل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز 21 مهر ماه 1402 در مراسم نماز جمعه که در مصلی قم برگزار شد، عنوان کرد: مدت هاست که در برخی کشورهای اروپایی به پشتیبانی صهیونیست ها به ساحت قرآن کریم اهانت می شود و همچنین مدت هاست که به مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان اهانت ها می شود.

وی افزود: این اهانت ها از چشم مردم مسلمان مخفی نمی ماند و طبعا در برابر این ها نمی توانند ساکت بنشینند، در سرزمین های اشغالی، چیزی به نام مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد و شهرک نشینانی که به عنوان مردم معرفی می شوند، شهروند نیستند، این ها را به زور و با وعده های مختلف از کشورهای دیگر به فلسطین آورده اند و از آن ها به عنوان تشکیل دولت جعلی اسراییل و اشغال سرزمین های دیگر استفاده می کنند.

خطیب جمعه قم بیان کرد: اسراییل در واقع یک پادگان است و آن هایی هم که تن به زندگی در پادگان می دهند سرباز هستند نه شهروند و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است