مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22فرهنگي

باید در جهان هنر امروز هویت بومی وجود داشته باشد


دبیر اجرایی نمایشگاه نقاشی «سرآغاز» گفت: نمایشگاه نقاشی «سرآغاز» بیان معاصرتری از آثار خود بیان می کند، چراکه هویت بومی باید در جهان هنر امروز وجود داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی نمایشگاه نقاشی سرآغاز گفت: نمایشگاه نقاشی سرآغاز بیان معاصرتری از آثار خود بیان می کند، چراکه هویت بومی باید در جهان هنر امروز وجود داشته باشد.

  علیرضا اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه گروهی آثار نقاشی سرآغاز نتیجه یک ترم کلاسی بوده است که با دانشجویان به عنوان نقاشی ایران داشته ایم.

اما احساس کردم که در نقاشی ایرانی خلایی وجود دارد که عموما نتایجی شبیه به نتایج گذشته داشته است که اساتید آن را تدریس می کردند.

به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که فضای کار را به همراه دانشجویان معاصرتر پیش ببرم تا از نقاشی ایرانی استفاده کنند؛ در عین حالی که نقاشی ایرانی بتواند بیان معاصرتری به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: در نهایت با تلاش هایی که در برگزاری این نمایشگاه انجام دادیم، مجموعه ای به وجود آمد که تا حدودی این موضوع در آن آثار اتفاق افتاد.

همچنین عنوان سرآغاز که برای نمایشگاه انتخاب کردیم به این مورد اشاره دارد که ما از یک ریشه کهن برای اینکه فعالیت ها را به نقطه ای برسانیم، استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جهان هنر امروز هویت بومی وجود داشته باشد

باید در جهان هنر امروز هویت بومی وجود داشته باشد