مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-27سياسي

سفر عراقی ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد


با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم افتتاحیه پروژه های گردشگری که در پنجم مهرماه، روز جهانی گردشگری با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در یک هتل چهارستاره تازه تأسیس تهران برگزار شد، با اشاره به طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی که براساس انتطارات ریاست جمهوری تهیه شده است، گفت: این طرح سه محور دارد که شامل لغو روادید با برخی کشورها که با برخی اجرا شده است، تسهیل تردد گردشگران خارجی با خودرو شخصی، و طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی از طریق حمل و نقل هوایی است.

او در ادامه از افتتاح 188 پروژه گردشگری در سراسر کشور همزمان با روز جهانی گردشگری خبر داد و افزود: در پایان دوسالگی دولت سیزدهم 900 پروژه و در هفته دولت 177 پروژه و در روز جهانی گردشگری 188 پروژه افتتاح شد.

مجموع سرمایه گذاری 188 پروژه دوهزار میلیارد تومان است که برای 2794 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

معاون گردشگری اضافه کرد: این 188 پروژه شامل 28 هتل و هتل آپارتمان، 69 اقامتگاه سنتی و بومگردی و 57 سایر تاسیسات گردشگری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر عراقی ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد

سفر عراقی ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد