مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-15بين الملل

حضور سفیر عربستان در اتاق اصناف ایران


سفیر عربستان سعودی در تهران با حضور در اتاق اصناف ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همسایه بسیار مهمی است و بسیاری از ظرفیت ها را داراست که همکاری آن با عربستان فرصتی برای اقتصاد برابر ایجاد خواهد کرد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، سفیر عربستان در نشستی در اتاق اصناف ایران گفت: ارتباط و علاقه بین ایران و عربستان سعودی پایدار خواهد بود و ظرفیت خوبی برای تجارت هر دو کشور ایجاد خواهد شد.

عبدالله بن سعود العنزی افزود: جمهوری اسلامی ایران همسایه بسیار مهمی است و بسیاری از ظرفیت ها را داراست و موقعیت استراتژیک خوبی دارد؛ لذا همکاری آن با عربستان سعودی فرصتی برای اقتصاد برابر ایجاد خواهد کرد.

مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران هم در این نشست با بیان اینکه تقویت روابط با عربستان مورد توجه ایران است گفت: شکاف روابط دیپلماتیک این دو به حداقل ممکن رسیده و امروز بخش خصوصی و فعالان صنفی آماده همکاری تجاری با کشور عربستان هستند؛ در حوزه تجارت، اتاق اصناف ایران از امروز فصل جدیدی از مناسبات با کشور عربستان را خواهد گشود.

وی افزود: برخی صنوف از جمله فرش دستباف ایرانی، کیف و کفش و محصولات چرمی این قابلیت را دارند که طی یک هفته، وارد مرحله صادراتی با کشور عربستان سعودی شوند، چراکه با بالاترین کیفیت در حال تولید و قابل رقابت با کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفیر عربستان در اتاق اصناف ایران

حضور سفیر عربستان در اتاق اصناف ایران