مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-21اقتصادي

ایزوایکو خدمات خوبی به ناوگان دریایی منطقه ارائه می کند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایزوایکو زیرساخت خوبی برای ارائه خدمات به ناوگان دریایی کشورهای منطقه فراهم کرده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایزوایکو زیرساخت خوبی برای ارائه خدمات به ناوگان دریایی کشورهای منطقه فراهم کرده است.

بابک احمدی ظهر امروز (بیست و نهم مهرماه) در حاشیه بازدید از مجتمع ایزوایکو، اظهار کرد: هدف از انجام سفر، بازدید از ظرفیت ها وتوانمندی های جوانان ایرانی در زمینه صنعت کشتی سازی است و امروز از بخش ها و کارگاه های مختلف این مجتمع صنعتی بازدید به عمل آمد.

وی، نیروهای مجتمع صنعتی کشتی سازی ایزوایکو را جهادگر دانست و بیان کرد: ایزوایکو اقدامات بزرگی را در کشور به ثبت رسانده است و با حصول دستاوردهای مختلف برای کشور افتخار آفریده است که باید این روند رو به رشد حفظ شود.

احمدی افزود: باید برنامه ریزی های لازم برای توسعه مجموعه و بهره برداری کامل از زیرساخت ها و تجهیز هرچه بیشتر مجموعه جهت افزایش سطح ارائه سرویس ها در دستور کار قرار گیرد و در این راستا مذاکراتی در سطح ملی انجام شده است و می توان گفت به زودی اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم می خورد.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر زیرساختی برای ارائه سرویس به ناوگان دریایی کشور و کشورهای منطقه در ایزوایکو وجود دارد، مطرح کرد: در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوایکو خدمات خوبی به ناوگان دریایی منطقه ارائه می کند

ایزوایکو خدمات خوبی به ناوگان دریایی منطقه ارائه می کند