مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-15سياسي

وقتی تلاش های دشمنان برای خروج نخبگان از کشور ناکام می ماند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره ناکامی دشمنان برای ایجاد ناآرامی در سالگرد اغتشاشات، گفت: مطمئن باشید روندی که از سال گذشته در بحث خروج نخبگان ایجاد شده بود با توجه به ناکامی دشمن، - روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره ناکامی دشمنان برای ایجاد ناآرامی در سالگرد اغتشاشات شهریور ماه ، گفت: مطمئن باشید روندی که از سال گذشته در بحث خروج نخبگان ایجاد شده بود با توجه به ناکامی دشمن، کاهش پیدا خواهد کرد.

نقش دشمن در خروج نخبگان از کشور چیست؟ مهاجرت نخبگان از کشور همواره به عنوان یک مسأله مهم در کشور مطرح بوده است و دلایل مختلفی هم برای این مسئله مطرح شده که یکی از مهم ترین آنها، تلاش هایی است که از سوی دشمنان برای ناامید کردن نخبگان ما دارند و گاهی هم متاسفانه این تلاش ها موجب می شود تا برخی از افراد نخبه از کشور خارج شده و به امید داشتن آینده ای بهتر از کشور خارج شوند.

 اغتشاشات سال گذشته هم از جمله اتفاقاتی بود که رسانه های معاند و ضدانقلاب تلاش های بسیاری را خروج نخبگان و القای فضای یاس و ناامیدی در کشور انجام دادند.

سال گذشته همزمان با ایام ناآرامی ها، اخبار ضد و نقیض بسیاری درباره خروج نخبگان از کشور در رسانه های معاند منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تلاش های دشمنان برای خروج نخبگان از کشور ناکام می ماند

وقتی تلاش های دشمنان برای خروج نخبگان از کشور ناکام می ماند