مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-01حوادث

کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی با وعده افزایش سریع سرمایه در کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی از صدها شهروند با وعده افزایش سریع حجم سرمایه خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی از صدها شهروند با وعده افزایش سریع حجم سرمایه خبر داد.

سردار ناصر فرشید امروز 9 مهرماه در این رابطه اظهار کرد: در پی طرح شکایت شمار زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق یک شرکت که اقدام به تبلیغ افزایش سریع سرمایه آنان کرده بود، مشخص شد مالباختگان در پی آگهی های فریبنده فضای مجازی حجم زیادی از سرمایه های خود را به این شرکت سپرده اند و طی یک مدت کوتاه دریافت مقادیری سود هم داشتند و به دنبال آن بیشتر مورد تطمیع قرار گرفته و با فراهم کردن وام های متعدد و حتی فروش اموال شخصی اقدام به افزایش حجم سرمایه های خود نزد این شرکت کرده اند.

وی افزود: پس از مدتی شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با طرح شکایت هایی از آن، موضوع تحت بررسی پلیس آگاهی قرار گرفت و با بررسی های ماموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و طی عملیاتی در حال نقل مکان از منزلش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این راستا با پیگیری های پلیس آگاهی تاکنون بیش از 100 شاکی که در مجموع بالغ بر 1200 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی با وعده افزایش سریع سرمایه در کرمان

کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی با وعده افزایش سریع سرمایه در کرمان