مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-08سياسي

چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی 1402 معرفی شد


در حاشیه پنجمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی چهره برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه پنجمین همایش بین المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی که امروز در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، از خدمات دکتر امیرعلی حمیدیه، دبیر پیشین ستاد توسعه سلول های بنیادی و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور رییس انجمن زیست فناوری، رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و برخی دانشمندان این حوزه تقدیر شد.

امیرعلی حمیدیه (متولد 1351) دانش آموخته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی، رییس مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان ، فوق تخصص خون و سرطان و پیوند سلول های بنیادی خونساز کودکان و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است .

وی از سال 1394 تا 29 خرداد 1402 رییس ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی بود و بعد از آن احسان عارفیان به جای وی منصوب شد.

وی تاکنون به بیماران زیادی امید به زندگی بخشیده است و توانسته 1300 کودک مبتلا به بیماری سرطان خون را درمان کند، او در رابطه با بیماران خود می گوید که تاکنون از چندین ملیت مختلف برای معالجه شدن توسط او به ایران آمده اند و زیر نظر وی روند درمانی خود را پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی 1402 معرفی شد

چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی 1402 معرفی شد