مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30سياسي

آموزش کادر نظامی قرقیزستان در دانشگاه های گارد ملی روسیه


معاون اول وزیر کشور قرقیزستان با معاون سرویس فدرال نیروهای گارد ملی روسیه در «بیشکک» دیدار و در مورد تحصیل کادر نظامی قرقیزستان در این کشور توافق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، عادل بیک بیبوسونوف معاون اول وزیر کشور قرقیزستان با اولگ پلوخوی معاون سرویس فدرال نیروهای گارد ملی روسیه در بیشکک دیدار کرد.

بیبوسونوف خاطرنشان کرد: واقعیت های امروزی در جهان ناشی از تغییرات سریعی است که منجر به درخواست ها و الزامات جدید برای فعالیت های سازمان های مجری قانون می شود.

وی گفت: با توجه به پتانسیل بالای گارد روسیه در زمینه آموزش و بازآموزی پرسنل و به منظور ایجاد بستری اساسی در اجرای وظایف محوله برای تضمین امنیت شهروندان و یکپارچگی کشورها، تاکید می کنم که امضای قرارداد آموزش پرسنل نظامی نیروهای داخلی وزارت کشور قرقیزستان این کشور در سازمان های آموزشی نظامی آموزش عالی نیروهای ملی گارد روسیه برای ما مهم است.

طرفین در مورد مسائل مشارکت بین بخشی گفت وگو کردند و قراردادی را در مورد آموزش پرسنل نظامی نیروهای داخلی وزارت کشور در موسسات آموزشی نظامی گارد ملی روسیه مطابق با سهمیه های تعیین شده توسط دولت این کشور به صورت رایگان امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کادر نظامی قرقیزستان در دانشگاه های گارد ملی روسیه

آموزش کادر نظامی قرقیزستان در دانشگاه های گارد ملی روسیه