مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 00:352023-09-23بين الملل

ورود وزیر دفاع عراق به سامراء


منابع خبری عراق از ورود «ثابت العباسی» وزیر دفاع این کشور به شهر مقدس سامراء به منظور پیگیری برنامه های مربوط به زیارت امامین عسکریین (علیهما السلام) خبر دادند.

- منابع خبری عراق از ورود ثابت العباسی وزیر دفاع این کشور به شهر مقدس سامراء به منظور پیگیری برنامه های مربوط به زیارت امامین عسکریین (علیهما السلام) خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از السومریه نیوز، ثابت العباسی وزیر دفاع عراق روز شنبه در رأس هیئتی امنیتی به سامراء سفر کرد تا برنامه های مربوط به زیارت امامین عسکرین علیهما السلام را پیگیری کرده و به مرحله اجرا برساند.

در همین راستا، بغداد الیوم گزارش داد که وزیر دفاع عراق امروز در رأس یک هیئت بلندپایه امنیتی بر پیگیری و اجرای طرح زیارت امامین عسکریین (ع) در سامراء، وارد این شهر مقدس شد.

وزیر دفاع عراق روز شنبه در توییتی نوشت که در رأس یک هیئت بلندپایه امنیتی متشکل از ارتشبد قیس المحمداوی معاون فرماندهی عملیات مشترک عراق، معاون رییس ستاد عملیات ارتش و فرمانده نیروی زمینی برای نظارت بر پیگیری و اجرای طرح زیارت امامین عسکریین علیهما السلام به شهر سامرا سفر کرده است.

روز یکشنبه هشتم ربیع برابر با 24 سپتامبر سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) است و زائران زیادی برای زیارت مرقد مطهر آن حضرت به شهر سامرا در عراق می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وزیر دفاع عراق به سامراء

ورود وزیر دفاع عراق به سامراء