مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-22حوادث

کلاهبرداری از 50 مستأجر در تهران؛ جاعلان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبرداد که با جعل سند از 50 مستأجر کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 کلاهبردار حرفه ای خبرداد که با جعل سند اقدام به کلاهبرداری می کردند.

 سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از 50 فرد مستأجر با شگرد جعل اسناد، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، 3 مرد جوان با چرب زبانی و جعل اسناد، چند ملک را به 50 فرد در تهران اجاره داده و پس از دریافت پول رهن متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی و آنها را در یک عملیات منسجم با دستور دستور قضایی دستگیر کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهمان قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهند، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از 50 مستأجر در تهران؛ جاعلان دستگیر شدند

کلاهبرداری از 50 مستأجر در تهران؛ جاعلان دستگیر شدند