مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-22سياسي

کتاب دانشنامه شیراز تدوین می شود


رییس شورای اسلامی شهر شیراز یکی از اقدامات در دست اقدام سازمان فرهنگی شهرداری را تهیه کتاب دانشنامه شیراز عنوان کرد و گفت: این اقدام کار بزرگی است و یک بخش آن هم تاریخ سیاسی است.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز یکی از اقدامات در دست اقدام سازمان فرهنگی شهرداری را تهیه کتاب دانشنامه شیراز عنوان کرد و گفت: این اقدام کار بزرگی است و یک بخش آن هم تاریخ سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم حسینی امروز، 30 مهرماه در نشست هم اندیشی مدیریت شهری شیراز و مدیر حوزه علمیه فارس اظهار کرد: ازجمله کارهایی که در دستور کار سازمان فرهنگی قرار دارد؛ تهیه کتاب دانشنامه شیراز است و در بخش تاریخ سیاسی که مدنظر مدیریت حوزه علمیه نیز هست، تدوین کتاب تاریخ شیراز در دستور کار قرار دارد که کار بسیار بزرگی است و یک بخش از آن تاریخ سیاسی است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز از تدوین سند جامع سومین حرم اهل بیت (ع) در این شورا خبر داد و گفت: این سند طبق مصوبه شورای فرهنگی در حال انجام است و تلاش می کنیم شیراز را به تراز نام سومین حرم اهل بیت (ع) برسانیم که قطعاً یکی از بخش هایی که حوزه علمیه می تواند کمک کند همین حوزه است.

وی اظهار امیدواری کرد: با انجام جلسات فصلی یا ماهیانه و ارتباط منظم و مرتب و با یک برنامه ریزی مدون و اساسی، می توان نشست هایی بین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب دانشنامه شیراز تدوین می شود

کتاب دانشنامه شیراز تدوین می شود