مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-10سياسي

هیئت اجرایی انتخابات مجلس شهرستان گرمه معرفی شدند


در جلسه انتخابات اعضای معتمد هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل هیئت اجرایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، صبح امروز عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه در جلسه انتخابات اعضای معتمد هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: طبق قانون برگزاری فرایند انتخابات به عهده هیئت اجرایی است و با حضور هیئت نظارت صورت می گیرد و افراد معتمد شهرستان به عنوان نمایندگان آحاد مردم شریف شهر و روستا در کلیه مراحل اجرایی انتخابات عهده دار وظایف مطرح شده در قانون هستند.

وی گفت: برگزاری انتخابات نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار گرمه افزود: در این جلسه هشت نفر را به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخاب کردند تا نسبت به برگزاری جلسات و فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال 1402 اقدام کنند.

قاضوی تصریح کرد: آقایان محمد مهدی عباسی، علی اوسط حسن زاده، عزیزالله پرمور، مجتبی نجارزاده و علیرضا مفتح، محمد ابراهیم محمودیان، عباس شهسواری و موسی میرزایی به عنوان اعضای اصلی و سیدعباس موسوی جاجرمی، مهدی غلامزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اجرایی انتخابات مجلس شهرستان گرمه معرفی شدند

هیئت اجرایی انتخابات مجلس شهرستان گرمه معرفی شدند