مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-02سياسي

طرح آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور


معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور گفت: امروز با کلید واژه آمایش و ساماندهی دانشگاه ها زیاد مواجه هستیم، چرا که بحث آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور هست.

- معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور: طرح آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور ایسنا/خراسان جنوبی معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور گفت: امروز با کلید واژه آمایش و ساماندهی دانشگاه ها زیاد مواجه هستیم، چرا که بحث آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور هست.

مجتبی سلطانی احمدی شب گذشته 9 مهر ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی،بیان کرد: دانشگاه پیام نور نه تنها مخالف طرح آمایش وزرات علوم، تحقیقات و فناوری نیست بلکه آمایش را ضامن بقای حیات آموزش عالی می داند.

وی ادامه داد: این طرح فقط مختص دانشگاه پیام نور نبوده و مشمول تمامی دو هزار و 183 مراکز و واحد دانشگاهی سراسر کشور است و پیش از ساماندهی دانشگاه پیام نور در دانشگاه علمی کاربردی نیز اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلطانی احمدی با اشاره به اینکه آمایش چند ویژگی دارد که یکی از این ویژگی ها چابک سازی و کوچک سازی است که در تمام دنیا مورد توجه است،گفت: دومین ویژگی آمایش ماموریت گرا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور

طرح آمایش یک بحث ضروری برای بقای حیات آموزش عالی کشور