مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:052023-09-28اقتصادي

آغاز به کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز به کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز به کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در سنندج خبر داد.

منصور مهرزاد روز پنج شنبە (6مهر) در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان، فرماندار سنندج، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 60 خودرو کلاسیک به نمایش درآمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان قدمت خودروهای موجود در نمایشگاه را حداقل 40 سال عنوان کرد و افزود: انواع اتومبیل های قدیمی از جمله بنز، فورد، پیکان، رنو، کادیلاک، فولکس، شورلت، جیپ و .

در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: قدیمی ترین اتومبیل های این نمایشگاه،2 خودرو فولکس بیتل متعلق به خانواده های نامجو و رسولی و همچنین خودرو فورد تانوس، متعلق به خانواده زنده دل است.

مهرزاد با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج و با همکاری انجمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج

آغاز به کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج