مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-26اقتصادي

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است


معاون برنامه ریزی فرمانداری رباط کریم گفت: واحدهای مشاورین املاک فاقد پروانه کسب که تاکنون هیچ گونه اقدامی در جهت صدور پروانه کسب نکرده اند، - باید پلمب شوند و واحدهای درخواست کننده پروانه کسب حتما باید در کلاس های آموزشی در شهر تهران شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در جلسه تنظیم بازار که به ریاست احمدرضا اسماعیلی معاون برنامه ریزی فرماندار و با حضور ‬اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری رباط کریم برگزار شد بر ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی حتی با وکالت کاری از دفترخانه ها تاکید شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم باید دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار انجام شود.

اسماعیلی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها، کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است