مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-04اقتصادي

اجرای سیل بند در سطح 300 کیلومتر از مساحت استان کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: اجرای 300 کیلومتر سیل بند در استان کرمان در دستور کار و در حال اجراست و این طرح مشمول شهرستان های سیل خیز از جمله رودبار جنوب، - رفسنجان و ریگان است.

حمید سالخورده امروز 12 مهرماه در ستاد بحران شهرستان رفسنجان با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته که سیل وارد شهر رفسنجان شد، باعث بروز خسارت های هنگفتی در بخش های مختلف کشاورزی، منازل، معابر و دیگر اماکن شد.

وی بر هم افزایی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: اگر پیشگیری ها را داشته باشیم، متحمل خسارت های کمتری می شویم لذا بهتر است که نقاط حادثه خیز را شناسایی کنیم و از بروز خسارت های جانی و مالی جلوگیری شود.

سالخورده بیان کرد: می توان در بالادست شهر طرح های آبخیزداری را اجرا کرد که هم به تقویت سفره های زیرزمینی کمک می کند، هم اینکه خسارت ها به بار نمی آید؛ همچنین وظیفه ساماندهی و لایروبی رودخانه ها در محدوده شهرها بر عهده شهرداری و خارج از شهر به عهده آب منطقه ای است که باید مراقبت های لازم به عمل آید.

سالخورده بیان کرد: در بحث اجرای سیل بندها در استان کرمان، 300 کیلومتر در دستور کار و در حال اجراست و این طرح مشمول شهرستان های سیل خیز از جمله رودبار جنوب، رفسنجان و ریگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیل بند در سطح 300 کیلومتر از مساحت استان کرمان

اجرای سیل بند در سطح 300 کیلومتر از مساحت استان کرمان