مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-27سياسي

افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و آبرسانی در 5 روستای آق قلا


آیین افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و افتتاحیه پروژه آب رسانی به پنج روستای توابع آق قلا با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

- ایسنا/گلستان آیین افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و افتتاحیه پروژه آب رسانی به پنج روستای توابع آق قلا با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

سردار محمد زهرایی امروز چهارشنبه 5 مهر در آیین افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و افتتاحیه پروژه آبرسانی به 5 روستای مجتمع پیرواش از توابع شهرستان آق قلا اظهار کرد: استان گلستان یکی از نمادهای اصلی وحدت اقوام و مذاهب در کشور است و این یکپارچگی به حدی است که دشمنان هم از ایجاد تفرقه در این منطقه ناامید هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی و اساسی آن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در کنار این ماموریت های ذاتی خود، بحث محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی را با اولویت مناطق مرزی، سخت گذر و حاشیه شهرها نیز دنبال می کند، بیان کرد: در بسیج سازندگی معتقدیم خدمت رسانی به مردم یک پنجره فرصت است و خدمت فصل مشترک همه اقوام و مذاهب به شمار می رود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: شهرستان آق قلا برای جهادگران بسیجی ما یادآور خدمت رسانی شبانه روزی در سیل چهار سال پیش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و آبرسانی در 5 روستای آق قلا

افتتاح متمرکز 262 طرح محرومیت زدایی و آبرسانی در 5 روستای آق قلا