مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-30سياسي

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات


رییس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات گفت: نزاع در یک مراسم عروسی روستای «دره بار» بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات، حجت الاسلام اسماعیل مرادی، رییس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک قاینات امروز به رسانه ها اعلام کرد: نزاع در یک مراسم عروسی روستای دره باز بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

وی گفت:این حادثه 27 شهریور ماه بین جوانان سه روستای دره باز و کلاته سری از توابع بخش نیمبلوک و روستای زنگویی از حوزه قضایی شهرستان سرایان روی داد که 2 جوان هنگام رقص به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند.

وی با بیان اینکه تلاش مصلحان برای جدا کردن این افراد از هم بی نتیجه بوده است افزود: در این درگیری که منجر به نزاع دسته جمعی شد، عده زیادی یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این مقام قضایی گفت: در این بین یک جوان با استفاده از چاقو در میان جمعیت خود را به فردی که جزء مصلحان بود، رسانده و حسب اظهارات مطلعان (گواهی پزشکی قانونی هنوز واصل نشده) چاقو را به شکم فردی زده که مجروح قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات