مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-11اجتماعي

نشریه علمی دانشجویی «قلم» منتشر شد


کانون مطالعات تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز، شماره سوم و چهارم نشریه علمی دانشجویی «قلم» را منتشر کرد.

- کانون مطالعات تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز، شماره سوم و چهارم نشریه علمی دانشجویی قلم را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، تحلیل سند تحول به زبان ساده ، مصاحبه با خانواده زنده یاد رنجبر چوبه، نماینده چهار دوره ادوار مجلس ، رشته تکنولوژی آموزشی ، ضرورت یا عدم ضرورت واحدهای دانشگاه فرهنگیان ، رشد اخلاقی دانش آموزان ، نقد کتب و فیلم ، امتیاز ویژه رتبه بندی معلمان ، نقل و انتقالات فرهنگیان ، معلمان برتر و کنکور از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

نشریه دانشجویی قلم به صاحب امتیازی کانون مطالعات تربیت معلم پردیس امیرکبیر البرزو مدیر مسئولی حانیه جلیلی و سردبیری فاطمه جعفری، به صورت فصلنامه منتشر می شود.

حانیه جلیلی مدیر مسئول نشریه قلم در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: بسیار خرسندیم که پس از پنج ماه دوباره توانستیم با نشریه قلم و مطالبی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم این بار با مخاطب قرار دادن معلمان و جامعه فرهنگی کشور تلاش خود را برای درک چش انداز آموزش و پرورش و انتقال مطالب کاربردی و با کیفیت برای حرکت رو به پیشرفت جامعه انجام دادیم و در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه علمی دانشجویی «قلم» منتشر شد

نشریه علمی دانشجویی «قلم» منتشر شد