مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:002023-09-28فرهنگي

ملایر به عنوان قطب «ساز» سازی کشور معرفی شود


نماینده انجمن موسیقی شهرستان ملایر برندسازی، فروش اینترنتی و طراحی سایت را از جمله اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ساز برشمرد و گفت: هدف غایی و نهایی ما در برپایی این نمایشگاه این است که با کمک حمایت دستگاه های متولی، - ملایر را به عنوان پایلوت ساز سازی ایران معرفی کنیم.

رضا قدسی پنجشنبه 6 مهر ماه در نخستین نمایشگاه ساز شهرستان ملایر، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت انجمن موسیقی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری آموزشگاه موسیقی همراز در روزهای ششم و هفتم مهر ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر واقع در میدان قائم برپا شده است.

وی ادامه داد: در تیر ماه یک فراخوان با شرایط و ضوابطی منتشر شد تا سازگرها سازهایی را آماده و به نمایشگاه برسانند.

قدسی با بیان اینکه 15 غرفه در این نمایشگاه برپا شده است، افزود: البته درخواست ها برای برپایی غرفه ها بیشتر بود اما با محدودیت مکانی مواجه بودیم.

وی به فعالیت بیش از 600 نوازنده در سازهای مختلف در سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: تاکنون 200 کارگاه سازسازی شناسایی کردیم برخی هنرمندان نیز در خانه های خود مشغول ساختن ساز هستند.

به گفته قدسی این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرستان و دومین بار در استان برگزار می شود و حمایت و معرفی هنرمندان سازگر و آشنایی نسل جوان با سازهای ایرانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر به عنوان قطب «ساز» سازی کشور معرفی شود

ملایر به عنوان قطب «ساز» سازی کشور معرفی شود