مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-13بين الملل

راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از ایستادگی نوار غزه و مقاومت فلسطین


مردم یمن در استان صعده صبح امروز جمعه در پاسخ به ندای جنبش حماس فلسطین، راهپیمایی گسترده ای را در حمایت از مقاومت فلسطین و ایستادگی نوار غزه در برابر تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها برگزار کردند.

- مردم یمن در استان صعده صبح امروز جمعه در پاسخ به ندای جنبش حماس فلسطین، راهپیمایی گسترده ای را در حمایت از مقاومت فلسطین و ایستادگی نوار غزه در برابر تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها برگزار کردند.

سایر استان های این کشور نیز برای برگزاری تظاهرات گسترده آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم یمن و فلسطین و پرچم های آزادی، شعارهایی علیه تجاوزات صهیونیستی به غزه و کشتار مردم فلسطین سر داده و حمایت خود را از مقاومت در غزه و آمادگی برای جهاد در فلسطین اعلام کردند.

مردم یمن در استان صعده در این تظاهرات ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین اعلام کردند که سرنوشت ملت یمن و فلسطین یکی است و مقاومت فلسطین را در برابر جنایت و ظلم صهیونیست ها علیه فلسطینیان ستودند.

تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن رژیم های عربی که با دشمن صهیونیستی سازش کرده اند، بر آمادگی مردم یمن برای شرکت در نبرد آزادسازی فلسطین و اماکن مقدس اسلامی آن تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از ایستادگی نوار غزه و مقاومت فلسطین

راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از ایستادگی نوار غزه و مقاومت فلسطین