مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-25بين الملل

پاشینیان: حمایت آمریکا برای حل مشکلات ارمنستان ضروری است


دفتر نخست وزیری ارمنستان اعلام کرد که نخست وزیر این کشور امروز (دوشنبه) در دیدار با یک سناتور آمریکایی بر اهمیت حمایت آمریکا برای حل بحران های کنونی ارمنستان تأکید کرده است.

- دفتر نخست وزیری ارمنستان اعلام کرد که نخست وزیر این کشور امروز (دوشنبه) در دیدار با یک سناتور آمریکایی بر اهمیت حمایت آمریکا برای حل بحران های کنونی ارمنستان تأکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: نخست وزیر بسیار از سفر گری پیترز، سناتور آمریکایی به ایروان در این شرایط دشوار استقبال کرده و بر اهمیت حمایت آمریکا جهت غلبه بر مشکلات ایجاد شده تأکید کرد.

نیکول پاشینیان همچنین بر همکاری نزدیک جاری با آمریکا، از جمله در تقویت دموکراسی در ارمنستان، اجرای مؤثر اصلاحات و دیگر مسائل تأکید کرد.

گری پیترز هم با ابراز نگرانی از وضعیت انسانی دشوار در منطقه قره باغ کوهستانی، بر لزوم ارسال سریع غذا، دارو و دیگر مایحتاج ضروری به این منطقه تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: در این دیدار به وضعیت انسانی قره باغ کوهستانی و مسائل مربوط به حفاظت از حقوق و امنیت مردم ارمنی تبار قره باغ اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: حمایت آمریکا برای حل مشکلات ارمنستان ضروری است

پاشینیان: حمایت آمریکا برای حل مشکلات ارمنستان ضروری است