مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-05اجتماعي

ادامه جمع آوری سنبل شیطانی از دل آب بندان آغوزبن بابل


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: 80 درصد کار جمع آوری گیاه سنبل شیطانی در آب بندان آغوزبن بابل باقیمانده است و بعد از کنترل بحث پایش ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چند وقتی است سنبل شیطانی  مهمان ناخوانده آب بندان آغوزبن شهرستان بابل شده؛ گیاهی که ازجمله آثار زیان بارش نابودی تالاب های استان مازندران است و همین موضوع نگران های زیادی را بین مردم ایجاد کرده است.

نیمی از سطح  40 هکتاری این آب بندان پوشیده از سنبل های آبی است که صحنه بسیار زیبایی را ایجاد کرده اما زیبایی که اصلا به چشم نمی آید.

طی سال های اخیر سرعت تکثیر گیاه موضوع مهمی بوده که مردم منطقه را نسبت به وضعیت و آینده این آب بندان نگران و نگران تر کرده است.

براساس پیگیری های صورت گرفته موضوع اساسی این است باید جلوی اثرات زیان بار رشد این گیاه در منطقه گرفته شد که جمع آوری گیاه در منطقه نشان داده که مردم در کنار مسؤولان عزم خود را جزم کردند تا بتوانند برای همیشه جلوی این گیاه زیبا اما پردردسر را بگیرند.

عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در همین خصوص اظهار کرد: بیشتر از دو هفته است که کار جمع آوری سنبل شیطانی از آب بندان با همکاری مردم و هم نیروهای محیط زیست و سایر درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جمع آوری سنبل شیطانی از دل آب بندان آغوزبن بابل

ادامه جمع آوری سنبل شیطانی از دل آب بندان آغوزبن بابل