مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-05سياسي

ساخت مدرسه در 200 روستای لرستان تا سال آینده


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سعی داریم که امسال و سال آینده در 200 روستا که کانکس دارند، مدرسه بسازیم، در حال حاضر هم 50 مدرسه آماده افتتاح و بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نورآباد، یونس بهاروند ایران نیا در حاشیه افتتاح مدرسه 3 کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد نورآباد، مدرسه 3 کلاسه امام رضا(ع) روستای شترمل و مدرسه 2 کلاسه امام جواد (ع) روستای کشورزه که به مناسب هفته وحدت و به نیابت از 6555 شهید استان لرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان، فرماندار دلفان و دیگر مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع محرومیت در همه زمینه ها از جمله مدرسه سازی باید همه ارگان ها و خیرین مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مدرسه 3 کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد با مشارکت خیر محترم ساکن قم و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در شهرستان دلفان 33 پروژه غیر از پروژه های عادی در مناطق محروم و دور افتاده در دست اقدام داریم، عنوان کرد: 33 پروژه ای که تاکنون کانکس بودند، ازاین تعداد 12 پروژه آماده بهره برداری است، مابقی هم جزو برنامه های اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه در 200 روستای لرستان تا سال آینده

ساخت مدرسه در 200 روستای لرستان تا سال آینده