مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-02سياسي

نیاز وقفی ساوه، دارو و درمان و تامین جهیزیه است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: نیازهای وقفی این شهرستان، تامین دارو و درمان، کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه نیازمندان است.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: نیازهای وقفی این شهرستان، تامین دارو و درمان، کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه نیازمندان است.

حجت الاسلام سعید عطاءاللهی دوشنبه دهم مهرماه 1402 در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه وقف سنت حسنه الهی است که اجرای آن موجب پوشش دادن نقاط ضعف و خلاء های موجود در جامعه است، اظهار کرد: نیازهای جامعه در مقاطع مختلف، متفاوت است.

در یک مقطع نیاز جامعه ترویج فرهنگ عاشورا بوده است و براین اساس واقفین اقدام به برپایی مجلس عزا و روضه خوانی می کردند اما در شرایط کنونی نیازهای جدیدی در جامعه علاوه بر برپایی روضه خوانی وجود دارد که باید سنت حسنه وقف در این حوزه ها نیز توسط واقفین جاری و ساری شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موقوفه ای در حوزه تامین دارو، درمان و خدمات پزشکی نیازمندان این شهرستان وجود ندارد، گفت: ازدواج، تهیه جهیزیه، تامین مسکن جوانان، رسیدگی به نیازهای ایتام و نیازمندان از جمله وقف های ضروری در این شهرستان است که از واقفین درخواست می شود در این حوزه ها ورود کنند، گرچه تشکیل انجمن یاوران وقف با هدف احصای نیازهای جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز وقفی ساوه، دارو و درمان و تامین جهیزیه است

نیاز وقفی ساوه، دارو و درمان و تامین جهیزیه است