مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-19سياسي

باز کاشت گونه های بومی شهرهای کویری به دلیل صرفه جویی در آب


مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: باز کاشت گونه های گیاهی در چرخه کشت برای صرفه جویی در آب یکی از پیشنهادات ما برای تطابق بیشتر با فضای سبز و منابع آبی است.

- ایسنا/یزد مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: باز کاشت گونه های گیاهی در چرخه کشت برای صرفه جویی در آب یکی از پیشنهادات ما برای تطابق بیشتر با فضای سبز و منابع آبی است.

محمد حسن منصوری زاده در‎ حاشیه همایش ملی راهبرد های توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در قم، اظهار کرد: شهر قم همیشه جزو بهترین ها بوده و اخیراً با توجه به مدیریتی که صورت گرفته و تلاش مداوم همکاران در سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم، فضای سبز بسیار خوب و متنوعی با گونه های کم آب‎خواه کار شده است.

وی با اشاره به این که شهر قم الگویی توانمند در سایر شهر های کویری است، افزود: این همایش می تواند کمک ویژه ای در برای بهبودی شرایط فضای سبز شهرهای حاشیه کویر با توجه به منابع آبی محدود باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما و منظر شهرداری یزد، منصوری زاده گفت: پیشنهاد ما این است که گونه های بومی شهر های حاشیه کویر باز کاشت شوند و با قرار گرفتن در چرخه کشت در مصرف آب صرفه جویی بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز کاشت گونه های بومی شهرهای کویری به دلیل صرفه جویی در آب

باز کاشت گونه های بومی شهرهای کویری به دلیل صرفه جویی در آب