مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-16سياسي

نماینده ولی فقیه در بوشهر: بخشی از زکات برای اشتغال زایی هزینه شود


امام جمعه بوشهر از وصول 61 درصدی زکات در استان خبر داد و گفت: با تدوین طرحی زمینه مصرف بخشی از زکات وصولی استان بوشهر در حوزه اشتغال زایی و تولید ثروت سرمایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر عصر امروز در نشست شورای زکات استان بوشهر با بیان اینکه این استان از در عرصه وصول زکات پیشتاز است، اظهار داشت: مردم استان بوشهر دارای یک روح تدین ویژه و در امور دینی همچون زکات پیشرو در همه ادوار تاریخی هستند.

رییس شورای زکات استان بوشهر جایگاه این استان در وصول زکات را دوم دانست و بیان کرد: در زمینه با تحقق برنامه های زکات یکی از بوشهر، از استان های پیشتاز است به گونه ای که در سال گذشته رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امسال میزان وصول زکات در استان 120 میلیارد تومان تعیین شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 61 درصد میزان وصول زکات تعیین شده استان بوشهر تحقق یافته است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی تلاش می شود با همکاری همه اعضای شورای زکات باقیمانده برنامه تعهدی تا پایان سال محقق و بلکه بیشتر از برنامه زکات وصول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در بوشهر: بخشی از زکات برای اشتغال زایی هزینه شود

نماینده ولی فقیه در بوشهر: بخشی از زکات برای اشتغال زایی هزینه شود