مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-06سياسي

همشهری آنلاین : احمدی نژاد و هیاهوی پرحاشیه برای یک پرواز


محمود احمدی نژاد پس از آغاز توفانی اش در استفاده از ادبیات انقلابی و شعارهای عدالتخواهانه، بعد از دولت دهم تحت تأثیر حلقه یاران خود به سمت جنجال آفرینی سوق پیدا کرد و با فعالیت هایی خارج از عرف و قانون، - محمود احمدی نژاد پس از آغاز توفانی اش در استفاده از ادبیات انقلابی و شعارهای عدالتخواهانه، بعد از دولت دهم تحت تأثیر حلقه یاران خود به سمت جنجال آفرینی سوق پیدا کرد و با فعالیت هایی خارج از عرف و قانون، سخنرانی ها و پیام های تحریک آمیز و داستان پردازی و پروژه سازی علیه نهادهای انقلابی هر از چند گاهی نام خود را در فضای مجازی مطرح کرد.

محمود احمدی نژاد، علی رغم توصیه های امنیتی با سیاست بست نشینی در فرودگاه و پذیرش مسئولیت سفر خود، راهی گواتمالا شد تا در یک سمپوزیوم با موضوع مدیریت آب در جهان سخنرانی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، باز هم نام محمود احمدی نژاد در میان است! مردی جنجالی که به همراه حلقه یارانش که بعدها خود را مردان بهاری نامیدند، هر از چند گاهی به دلیلی نامش در فضای مجازی مطرح می شود.

  روز گذشته در خبرها آمد که محمود احمدی نژاد قصد دارد به منظور شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی - مجمعی که در آن اشخاص مختلف راجع به موضوعی واحد، مقالاتی ارائه نموده و یا سخنرانی هایی ایراد می کنند- پیرامون مدیریت جامع منابع آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همشهری آنلاین : احمدی نژاد و هیاهوی پرحاشیه برای یک پرواز

همشهری آنلاین : احمدی نژاد و هیاهوی پرحاشیه برای یک پرواز