موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-11سياسي

افتتاح برج علم و فناوری در سفر دوم هیئت دولت به فارس


رییس پارک علم و فناوری فارس از  افتتاح برج علم و فناوری در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد و گفت:  در این برج 70 شرکت دانش بنیان و 30 هسته نو پا مستقر خواهند شد.

- ایسنا/فارس رییس پارک علم و فناوری فارس از  افتتاح برج علم و فناوری در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد و گفت:  در این برج 70 شرکت دانش بنیان و 30 هسته نو پا مستقر خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، پارک های علم و فناوری به عنوان جایی برای دانشجویان فارغ التحصیل و به طورکلی همه کسانی که ایده های ناب بر پایه علم و دانش دارند، سال ها پیش در استان ها تأسیس شده است و در این مراکز ضمن در اختیار قرار دادن فضا و مکان، از مشاوران خبره بهره برده و تسهیلاتی مختلفی نیز در اختیار آنان قرار می گیرد.

در همین راستا پارک علم و فناوری فارس در شهریورماه 1381 با استناد به مصوبه شورای عالی گسترش آموزش عالی، به منظور ایجاد زیر ساخت های مناسب، برای توسعه فناوری تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

پتانسیل و ظرفیت استان فارس در عرصه علم و فناوری و نگاه استاندار فارس به این مقوله مهم باعث شد که این حوزه در سفر دولت سیزدهم به فارس در سال 1400 نیز موردتوجه قرار بگیرد.

این سفر در حوزه علم و فناوری مصوبه بسیار مهمی را به همراه داشت که آن هم تکمیل برج فناوری پارک علم و فناوری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح برج علم و فناوری در سفر دوم هیئت دولت به فارس

افتتاح برج علم و فناوری در سفر دوم هیئت دولت به فارس