مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-11بين الملل

جزییات گفت وگوی پوتین و اردوغان درباره فلسطین


گفت وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و ترکیه درباره وخامت اوضاع کنونی در خاورمیانه، درخواست کرملین از طرفین درگیری فلسطین و اسراییل برای حفظ خویشتنداری و نماینده ویژه پوتین از اسراییل و حماس خواست از ادامه خشونت دست بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری تاس ، دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه طی یک گفت وگوی تلفنی آمادگی خود را برای کمک به ازسرگیری مذاکرات بین دو طرف اسراییلی و فلسطینی اعلام کردند.

یادآوری شده است که رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در این گفتگو نگرانی عمیق خود را در خصوص تداوم تشدید خشونت و افزایش فاجعه بار تعداد تلفات میان غیرنظامیان ابراز کردند، علاوه بر این، دو طرف بر لزوم آتش بس فوری و ازسرگیری روند مذاکرات تأکید و  آمادگی متقابل خود را برای ترویج فعال این اقدام ابراز کردند.

پوتین و اردوغان همچنین در خصوص برخی مسائل مربوط به همکاری های روسیه و ترکیه صحبت کردند.

مسکو: وضعیت خاورمیانه بیش از پیش نگران کننده شده استدیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شب گذشته در تفسیری برای برنامه تلویزیونی مسکو.

کرملین.

پوتین گفت: وضعیت در خاورمیانه بیش از پیش نگران کننده و هشداردهنده شده است، زیرا با گسترش و فراتر رفتن از منطقه درگیری کنونی اعراب و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گفت وگوی پوتین و اردوغان درباره فلسطین

جزییات گفت وگوی پوتین و اردوغان درباره فلسطین