مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-23اقتصادي

جشنواره انار در روستای جوشقان برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره انار در روستای جوشقان این شهرستان در روزهای 27 و 28 مهرماه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره انار در روستای جوشقان این شهرستان در روزهای 27 و 28 مهرماه خبر داد.

احمد دانایی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف بستر مناسبی برای توسعه گردشگری روستایی است و بر همین اساس تلاش می کنیم از این فرصت در جهت توسعه گردشگری به صورت مطلوب استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت های پنهان و آشکار روستاها بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی و گردشگری روستاها است و روستای جوشقان دارای قابلیت های فراوان گردشگری است که باید شناسایی کرده و برای حفظ و توسعه آن برنامه ریزی کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان، افزود: محصول انار یکی از قابلیت های مهم روستای جوشقان است و جشنواره انار جوشقان در تقویم گردشگری شهرستان کاشان ثبت شده و امیدواریم با برگزاری رویدادهای فرهنگی همه مناطق بتوانیم به جذب و توزیع گردشگر در طول سال کمک کنیم.

وی تأکید کرد: گردشگری روستایی بخش مهمی از صنعت گردشگری در جهان است که شامل پیاده روی در روستا تا صعود به کوه ها و اقامت در بومگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انار در روستای جوشقان برگزار می شود

جشنواره انار در روستای جوشقان برگزار می شود