مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-28اقتصادي

کاهش قیمت و حذف سوداگری دو هدف عمده دولت از طرح نهضت ملی مسکن است


کاهش قیمت و خروج مسکن از سوداگری، واسطه گری و کالای سرمایه ای در کنار تامین سرپناه خانواده ها دو هدف عمده دولت مردمی از سیاست های مسکن است.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: کاهش قیمت و خروج مسکن از سوداگری، واسطه گری و کالای سرمایه ای در کنار تامین سرپناه خانواده ها دو هدف عمده دولت مردمی از سیاست های مسکن است.

سید محمدآقا میری امروز، 6 مهرماه در آیین واگذاری 500 قطعه زمین ماده 4 قانون حمایت از جوانی جمعیت در استان قم، بیان کرد: در قم اجازه نخواهیم داد تا فیش های طرح نهضت ملی مسکن منتقل و خرید و فروش شود، خرید و فروش فیش مسکن به سوداگری بیشتر زمین و مسکن دامن خواهد زد.

استاندار قم یادآور شد: مسأله مسکن یکی از موضوعات مهم دولت مردمی در کاهش مشکلات مردم در این عرصه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری گفت: دولت سیزدهم با تدابیری که انجام داده و پیگیری و تاکید رییس جمهوری، جلسات شورای عالی مسکن که تا چند سال گذشته به ندرت تشکیل می شد را هر بیست روز یکبار تشکیل و تمام امکانات و تجهیزات ملی را برای آن بسیج کرده است.

وی تصری کرد: هدف اصلی دولت مردمی در عرصه مسکن، کاهش هزینه های زندگی و آرامش خاطر خانواده ها پس از تحویل کلید واحدهای مسکونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت و حذف سوداگری دو هدف عمده دولت از طرح نهضت ملی مسکن است

کاهش قیمت و حذف سوداگری دو هدف عمده دولت از طرح نهضت ملی مسکن است