مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-27دانش

دانشگاه آزاد کرج صاحب زمین گُلف می شود


رییس هیأت گلف استان البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد کرج، گفت: همگانی کردن رشته ورزشی گلف، احداث زمین گلف استاندارد از جمله اهداف مندرج در این تفاهم نامه است.

- رضا عباس زاده، رییس هیأت گلف استان البرز، در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه نسل جوان و مسائل مرتبط با آن از مهم ترین اصول مورد توجه کشور است، گفت: همه دستگاه ها در اجرای برنامه های مربوط به جوانان، به عنوان قشر آینده ساز جامعه باید اهتمام لازم را به عمل آورند.

وی با تأکید بر تاثیرات ثمربخش، فراگیر و پایدار تربیت بدنی و ورزش در تأمین سلامت و تندرستی افراد جامعه به ویژه رشد استعدادها و ترویج رفتارهای اخلاقی نسل جوان، اظهار کرد: تدوین، مبادله و اجرای تفاهم نامه های مبتنی بر توسعه همکاری های بین سازمان ها و ارگان های متولی امور جوانان می تواند ضمن یکپارچه سازی و صرفه جویی در منابع انسانی و مالی و اجتناب از پراکندگی و موازی کاری ضامن رشد و پیشرفت این قشر سرنوشت ساز باشد.

  عباس زاده در ادامه اظهار کرد: برای تحقق اهداف و سیاست های کلی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری، تفاهم نامه هیأت گلف استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به منظور ایجاد زمینه همکاری و هماهنگی در اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کرج صاحب زمین گُلف می شود

دانشگاه آزاد کرج صاحب زمین گُلف می شود