مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-01سياسي

همایش ملی روز روستا و عشایر در کرمانشاه برگزار می شود


استاندار کرمانشاه در خصوص برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در کرمانشاه، گفت: در این همایش در راستای الگوسازی؛ باید حداکثر معرفی را از استعدادهای درونی جامعه روستایی و عشایری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه اقتصاد عشایر و روستاییان که در راستای هماهنگی لازم برای برگزاری آیین بزرگداشت روز روستا و عشایر برگزار شد، اظهار کرد: باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان نیاز به شادابی، نشاط و تحرک مفید دارد و یکی از نکاتی که برای ایجاد نشاط و تحرک مفید استفاده می شود توجه به جامعه روستایی و عشایری در قالب چنین جشن هایی است.

وی در خصوص برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در کرمانشاه، گفت: با هماهنگی سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و دست اندارکان مربوطه از جمله امور عشایری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و.

باید در چگونگی انتخاب مهمانانی از جامعه روستایی و عشایری دقت شود تا در راستای الگوسازی؛ حداکثر معرفی را از استعدادهای درونی جامعه روستایی و عشایری داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه جامعه روستایی و عشایری استان را جزو سرمایه های بی بدیل استان معرفی کرد و افزود: در جامعه روستایی و عشایری خانواده شهدا، خیر، مبتکر، صنعتگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی روز روستا و عشایر در کرمانشاه برگزار می شود

همایش ملی روز روستا و عشایر در کرمانشاه برگزار می شود