مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-15حوادث

کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند، دستگیری سارق و مالخر در سربیشه و کشف 10 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند، دستگیری سارق و مالخر در سربیشه و کشف 10 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس  قرار می گیرید.

کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند   سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهارداشت: مأموران پاسگاه  باقران   این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

  وی بیان داشت : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو،  2 تن چوب قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط  بالغ بر 80 میلیون ریال برآورد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو  توقیف و یک نفر متهم رادستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  دستگیری سارق و مالخر در سربیشه  سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه هم گفت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان، بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند

کشف 2 تن چوب قاچاق در بیرجند