مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-14سياسي

یک مصوبه کاغذی به نام ناحیه صنعتی قیرطبیعی گیلانغرب !


راه اندازی ناحیه صنعتی قیرطبیعی در گیلانغرب به عنوان یکی از اصلی ترین ذخیره گاه های قیرطبیعی در ایران از سال 1394 تاکنون پیگیری شده و حتی سال گذشته مصوبه شورای برنامه ریزی استان را نیز گرفت، - یک مصوبه کاغذی به نام "ناحیه صنعتی قیرطبیعی گیلانغرب"! ایسنا/کرمانشاه راه اندازی ناحیه صنعتی قیرطبیعی در گیلانغرب به عنوان یکی از اصلی ترین ذخیره گاه های قیرطبیعی در ایران از سال 1394 تاکنون پیگیری شده و حتی سال گذشته مصوبه شورای برنامه ریزی استان را نیز گرفت، اما هنوز روی کاغذ باقی مانده و کار اجرایی برای احداث این ناحیه صنعتی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راه اندازی ناحیه صنعتی قیرطبیعی گیلانغرب که محلی برای تجمع فعالیت های معدنی مرتبط با این ماده ارزشمند - از خردایش تا فرآوری- باشد، از سال 1394 از سوی انجمن قیرطبیعی گیلانغرب پیگیری شده و حتی در جلسه 13 مرداد سال گذشته شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه نیز به تصویب رسید، اما هنوز هیچ گام اجرایی برای آن برداشته نشده است.

این در حالیست که انجمن قیرطبیعی گیلانغرب بارها نسبت به وضعیت بسیار نامناسب واحدهای خردایش قیرطبیعی در این شهرستان هشدار داده که پراکندگی نامناسب این واحدها سلامت مردم را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مصوبه کاغذی به نام ناحیه صنعتی قیرطبیعی گیلانغرب !

یک مصوبه کاغذی به نام ناحیه صنعتی قیرطبیعی گیلانغرب !