مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 00:302023-09-29سياسي

حال و هوای آغاز سال تحصیلی جدید در یکی از حوزه های علمیه خواهران+عکس


آغاز سال تحصیلی جدید بهانه ای شد تا با ورود سرزده به یکی از حوزه های علمیه خواهران، پای صحبت مدیر، استاد، مربی و طلاب آن بنشینیم.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی: آغاز سال تحصیلی جدید بهانه ای شد تا با حضور سرزده به یکی از حوزه های علمیه خواهران، پای صحبت مدیر، استاد، مربی و طلاب بنشینیم که در ادامه تقدیم می شود.

ساره کلباسی مدیر مدرسه علمیه الغدیر تهران است، او با روی گشاده پذیرای ما بود و ضمن خیر مقدم به ما و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام مبارک ماه ربیع الاول و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی، گفت: حوزه علمیه بهترین بستر برای تحصیل، رشد و تهذیب بانوان است و همواره شرایط تحصیل را برای بانوان فراهم کرده تا چیزی مانع علم آموزی آنان نشود و بر این باوریم که با رشد و تعالی بانوان، کانون خانواده و در نهایت جامعه، آسیب کمتری خواهد دید.

لذا حضور بانوان در حوزه علمیه پیشگیری از بسیاری ناهنجاری های امروزی است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر، برنامه ویژه حوزه خود را جهاد تبیین بیان کرد و افزود: برای انجام موفق و مؤثر جهاد تبیین، قالب های متنوع طراحی کردیم و در سه محور در حال فعالیت هستیم.

تعامل با بانوان محل یکی از محور هاست که به صورت اجرای فعالیت فرهنگی در محله و برگزاری مراسمات با ابلاغ فراخوان عمومی برای بانوان محل شکل گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای آغاز سال تحصیلی جدید در یکی از حوزه های علمیه خواهران+عکس

حال و هوای آغاز سال تحصیلی جدید در یکی از حوزه های علمیه خواهران+عکس