مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-05سياسي

جمهوری اسلامی نقطه امیدبخش تمامی ملت های آزادی خواه است


نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب را نقطه امید بخش تمامی ملت های آزادی خواه دانست و گفت: اکنون انقلاب و امامین انقلاب راه مبارزه با استکبار و چگونگی تکیه بر توان داخلی را به همگان نشان داده و تاریخ را دگرگون کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امشب در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت با بیان اینکه حضور پیرغلامان عصمت و طهارت در گیلان برای مردم ولایتمدار این استان یک افتخار است، اظهار کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون های شهدا، ملت های مسلمان و پیروان اهل بیت در دنیا بیش از تمامی روزهای تاریخ اسلام عزتمندتر شدند.

  وی با اشاره به موفقیت های جمهوری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و فرهنگی گفت: ملت ایران امروز بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند که نمونه آن برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت است.

  نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب را نقطه امید بخش تمامی ملت های آزادی خواه دانست و بیان کرد: اکنون انقلاب و امامین انقلاب، راه مبارزه با استکبار و چگونگی تکیه بر توان داخلی را به همگان نشان داده و تاریخ را دگرگون کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی نقطه امیدبخش تمامی ملت های آزادی خواه است

جمهوری اسلامی نقطه امیدبخش تمامی ملت های آزادی خواه است