مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-07پزشكي

هشدار رییس شبکه بهداشت دنا به مدارس+فیلم


رییس شبکه بهداشت دنا به مدارس در خصوص بیماری ها هشدار داد.

- محمد یزدانپناه رییس شبکه بهداشت و درمان دنا در گفت و گو با فارس اظهار کرد: سلامتی دو بخش دارد سلامتی جسم که با بهداشت و تغذیه می توان بیماری را کنترل کرد و سلامتی روحی روانی که بستگی به محیط و پیرامون شخص دارد که سلامت  محیط پیرامون همت همه جانبه مردم را می خواهد تا با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی محقق شود.

   وی گفت: سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست و در این بین سلامت نونهالان و نوجوانان از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید بیشتر به آن اهمیت داد که شبکه بهداشت و درمان دنا رسالتی بس خطیر در این باره برای خود تعریف کرده است و با جدیت تمام همه توان خود را برای تامین سلامت آنها به کار خواهد گرفت.

یزدانپناه اظهار داشت: چندین تیم خبره در زمینه همه بیماری ها طی چند روز آینده تمامی مدارس شهرستان دنا را پایش خواهند کرد و در همه زمینه ها مشکلات را بررسی و نسبت به حل و فصل آنها تذکرات لازم را به آموزش و پرورش خواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه برای حفظ سلامت مردم با هیچ شخصی تعارف نداریم گفت: پس از بازدید میدانی از مدارس و دیدن مشکلات موجود و دادن تذکرات لازم در صورت بازدید دوم و وجود مشکلات قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس شبکه بهداشت دنا به مدارس+فیلم

هشدار رییس شبکه بهداشت دنا به مدارس+فیلم