مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-04اجتماعي

فوت یک نفر در مشکین شهر اردبیل بر اثر سیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: طی بازدیدهایی که امروز از مناطق سیل زده استان اردبیل انجام شده، خسارت های مالی سنگین نبوده و آمار و ارقام مربوط به خسارت های وارده در دست بررسی است.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی حاکم در استان باعث جاری شدن سیل در 5 شهر مشکین شهر و فوت یک نفر شد، گفت: مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل خیز و مسیر رودخانه ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهدی خدمتی 12مهر در گفت وگو با خبرنگاران از جاری شدن سیل در 5 شهر شهرستان مشکین شهر خبر داد و اظهار کرد: علی رغم اینکه روز گذشته احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در شهرستان های مشکین شهر، بیله سوار و اصلاندوز اطلاع رسانی و وضعیت نارنجی اعلام شده بود، در اثر وقوع سیل متأسفانه یک نفر در مشکین شهر فوت شد و همچنین 150 رأس گوسفند تلف شدند.

وی با اشاره به شرت گرفتن وضعیت بارندگی در شهرستان بیله سوار، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و تغییرات جوی، مردم با پرهیز جدی از اتراق در مناطق سیل خیز و مسیر رودخانه ها، از توقف خودرو در این نقاط نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: طی بازدیدهایی که امروز از مناطق سیل زده استان اردبیل انجام شده، خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر در مشکین شهر اردبیل بر اثر سیل

فوت یک نفر در مشکین شهر اردبیل بر اثر سیل