مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30سياسي

راه شهیدان را باید شناخت و طی کرد


سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بنیاد مسکن استان شناخت راه شهیدان را ضروری دانست و افزود: این راه باید همچنان طی شود.

- سردار غلام عسگر کریمیان 8 مهر در مراسمی که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نمازخانه اداره بنیاد مسکن استان اردبیل و با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان، مسئول دفتر ولی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن و سایر کارکنان این اداره کل برگزار شد، گفت: تمامی اقشار جامعه باید با ایمان به خدا، روحیه جهادی، درستکاری، جهاد تبیین در کنار هم باشند تا بسیاری از مشکلات کشور حل شود و در واقع باید راه شهیدان را شناخت و راه شان را طی کرد.

وی افزود: در گذشته اگر دشمن علیه کشور و انقلاب ما جنگ سخت راه انداخته بود، اما این بار با نبرد شناختی و ادراکی سعی در وارونه جلوه دادن ادراکات فرزندان ما و جامعه اسلامی ما به سوی هرآنچه که مدنظرشان است و ما باید با آگاهی دادن به مردم جامعه و حساس نشان دادن باورهای ارزشی خود نقشه دشمن را بر آب کنیم.

کریمیان اظهار کرد: طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب رت شکستیم و این امر مرهون پیوند بین فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس و پیوند بین امام و امت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهیدان را باید شناخت و طی کرد

راه شهیدان را باید شناخت و طی کرد