مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-15اقتصادي

انتقال کارخانه سیمان از شیراز به مکان جدید تا پایان سال 1404


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: طی جلسات برگزار شده و طی آخرین مصوبات و با هماهنگی های انجام شده و نظارت مستمر، - ایسنا/فارس رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: طی جلسات برگزار شده و طی آخرین مصوبات و با هماهنگی های انجام شده و نظارت مستمر، کارخانه سیمان براساس زمان بندی عملیات اجرایی و عمرانی مشخص، تا پایان سال 1404 به طور کامل از شیراز خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژمان شفیعی امروز، 23 مهرماه با اشاره به اینکه هدف اصلی ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده رفع هرگونه عواملی خواهد بود که بهداشت عمومی و شرایط بهبود مسائل زیست محیطی را تهدید می کند، اظهار کرد: آرامش و آسایش شهروندان در کنار رشد و توسعه شهر از رئوس اصلی برنامه های مدیریت شهری است.

وی افزود: برهمین مبنا پیگیری های مستمر در کمیسیون بند20 ماده 55 قانون شهرداری ها با حضور سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده دادگستری و بررسی پرونده فعالیت کارخانجات و صنایع آلاینده در کلان شهر شیراز براساس یک زمان بندی دقیق، در دستور کار است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز بیان کرد: طی جلسات برگزار شده و طی آخرین مصوبات و با هماهنگی های انجام شده و نظارت مستمر، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال کارخانه سیمان از شیراز به مکان جدید تا پایان سال 1404

انتقال کارخانه سیمان از شیراز به مکان جدید تا پایان سال 1404