مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-17بين الملل

جنایت جنگی رژیم صهیونیستی با بستن آب بر مردم غزه


بستن آب بر مردم بر اساس قوانین حقوق بشر، یک جنایت جنگی محسوب می شود و رژیم صهیونیستی 6 روز است با ارتکاب این جنایت به فشار حداکثری علیه مردم نوار غره می پردازد.

-   مطابق گزارش بانک جهان در بررسی شرایط تامین آب در نوار غزه، تجاوز طولانی مدت اسراییل علیه نوار غزه زمینه خسارات شدید به زیرساخت ها آب و فاضلاب این منطقه را فراهم کرده است.

تقریبا همه پمپ های آب و فاضلاب به دلیل تخریب زیرساخت های حیاتی تامین انرژی از کار افتاده اند و از طرفی محاصره این منطقه سبب شده تا قطعات یدکی و سایر لوازم تعمیر و نگهداری به منظور بازسازی این زیرساخت در اختیار مردم غزه قرار نگیرد.

نتیجه این اقدامان منتهی به ایجاد تنش شدید آبی در منطقه غزه شده و از طرفی فاضلاب را به مناطق شهری سرازیر کرده است و بر اثر جنایات اسراییلی های سلامت عمومی در نوار غزه با یک مشکلات گسترده دست و پنجه نرم می کند.

اقدامات گسترده اسراییلی ها در استفاده از آب به عنوان یک ابزار فشار بر نوار غزه سبب شده تا مطابق گزارش سازمان ملل متحد، بیش از 60 درصد جمعیت نوار غزه به آب پایدار دسترسی نداشته باشند.

* ضربه بزرگ رژیم منحوس به مردم و طبیعت فلسطین از دیگر محورهای جنایات اسراییلی ها در فلسطین، جلوگیری از مصرف آب توسط ساکنان اصلی این سرزمین و اختصاص مصارف بالای آب به شهرک نشینان صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت جنگی رژیم صهیونیستی با بستن آب بر مردم غزه

جنایت جنگی رژیم صهیونیستی با بستن آب بر مردم غزه