مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-08سياسي

وجود بیش از 2000 موقوفه قرآنی در کشور/گفتمان وقف در جامعه توسعه پیدا کند


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آماری که در زمینه موقوفات قرآنی وجود دارد، اعم از تصرفی و غیر تصرفی 2612 موقوفه است و از نظر درآمد نیتی نیز نیات با موضوع تبلیغ و ترویج قرآن بیشترین درآمد را دارد.

- در نشست بررسی نحوه مشارکت و هم افزایی در سند توسعه وقف قرآنی مطرح شد: وجود بیش از 2000 موقوفه قرآنی در کشور/گفتمان وقف در جامعه توسعه پیدا کند معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آماری که در زمینه موقوفات قرآنی وجود دارد، اعم از تصرفی و غیر تصرفی 2612 موقوفه است و از نظر درآمد نیتی نیز نیات با موضوع تبلیغ و ترویج قرآن بیشترین درآمد را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی نحوه مشارکت و هم افزایی در سند توسعه وقف قرآنی، صبح امروز( 16 مهرماه) با حضور جمعی از مدیران امور قرآنی کشورمان در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حمید مجیدی مهر- رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه- با بیان برخی آیات و احادیثی که به امور خیر اشاره دارد، گفت: توسعه سند قرآنی و نقش دستگاه ها در تحقق این سند به حدی گسترده است که باید نشست های بسیاری در این زمینه برگزار شود.

وی با اشاره به سند توسعه وقف قرآنی و نقش دستگاه ها در تحقق این سند، اظهار کرد: این موضوع اخیراً در دستور جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج قرار گرفته و ما در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 2000 موقوفه قرآنی در کشور/گفتمان وقف در جامعه توسعه پیدا کند

وجود بیش از 2000 موقوفه قرآنی در کشور/گفتمان وقف در جامعه توسعه پیدا کند