مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-06سياسي

امام جمعه رشت: برخی آقازاده ها بلای جان مردم شده اند


امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم توجه به کنترل برخی آقازاده ها توسط مدیران، گفت: به همه مسوولان توصیه می کنم، خود و فرزندان شان را کنترل و مراقبت کنند و اگر نمی توانند کنترل کنند از مسوولیت کناره گیری کنید و بدانند مردم بر اعمال و عملکرد مسئولان خود نظارت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران هدیه داد، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران نیز در سایه انقلاب اسلامی و جهاد مجاهدان و تلاشگران عرصه های دین و معنویت، قدری از آلام ها و آسیب های مختلف فاصله دارند به همین منظور ما قدردان نظام اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کنترل برخی آقازاده ها توسط مدیران، گفت: به همه مسؤولان توصیه می کنم، خود و فرزندان شان را کنترل و مراقبت کنند و اگر نمی توانند کنترل کنند از مسؤلیت کناره گیری کنید و بدانند مردم بر اعمال و عملکرد مسئولان خود نظارت دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به جنایات انجام شده توسط آمریکا در خاورمیانه به ویژه کشور افغانستان بیان کرد: امروز شبکه های معاند و خارجه فقط دروغ  می گویند و زمانی که چیزی برای گفتن ندارند سعی دارند با اظهارات باطل، روابط بین مردم ایران و افغانستان را خدشه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: برخی آقازاده ها بلای جان مردم شده اند

امام جمعه رشت: برخی آقازاده ها بلای جان مردم شده اند