مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-08سياسي

بیش از 2 هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت از توقیف گاه های مازندران تخلیه شد


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، طی دو ماه گذشته، دو هزار و 128 دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت فرسوده و رسوبی از توقیف گاه های استان مازندران تخلیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ستان مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، در مدت زمان ذکر شده، نسبت به برگزاری مزایده برای 2 هزار و 249 دستگاه اتومبیل و موتورسیکلت فرسوده و رسوبی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، طی دو مرحله اقدام شده است.

وی افزود: طی این مدت از مجموع رقم فوق الذکر، مجموعاً دو هزار و 128 دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت توسط پلیس راهور و بنیاد تعاون فراجا در مازندران از پارکینگ های توقیفی استان تخلیه و اسقاط شده است.

رییس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: مرحله سوم برگزاری مزایده و اسقاط وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ های استان نیز با طی مراحل قانونی در حال انجام است و ان شاء الله طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، تمامی پارکینگ های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت از توقیف گاه های مازندران تخلیه شد

بیش از 2 هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت از توقیف گاه های مازندران تخلیه شد